Ben bigumigu.com'un en fanatik kullanıcılarından biriyim. İşin aslı bigu ekibinin yarattığı o sıcak ortamın sıkı takipçisiyim.

Aygül Öndeş Pembecioğlu (viki) ve Yalçın Pembecioğlu (settar) çiftinin yarattığı bigumigu ve Hint Kumaşı için sanırım herkesin ortak fikri budur. Maşaallah diyorum onları her gördüğümde. Henüz yüz yüze konuşup fiilen tanışma fırsatı bulamamış olsak da bu çok uzak değil.

Coraline'ın biz bize gösteriminde bigumigu ekibiyle ilk defa bir araya geleceğim. Yıllar önce, sözlüklerin ilk zamanlarında düzenlenen zirvelere giderken hissettiğim o acemi yabancılık heyecanını yine hissediyorum.

Türkiye'de sanatın nabzını tutup bu denli güncel durabilen 2 sitenin yaratıcılarıyla daha doğrusu yaşayan bu projelerin DNA'larıyla tanışacağım için mutluyum.

2 Responses to "bigumigu.com"

  1. Lowman Says:

    Ankara'da olacağımdan kaçırıyorum. Davet edildim fakat gelemiyor olmam benim için üzücü.

  2. Burak Demiral Says:

    Ama daha zaman var. Belki o zamana kadar ayarlayabilirsin işlerini.

Leave a Reply